Помилки при підключенні модему Інтертелеком до Інтернету

Опис і рішення проблем з доступом до мережі Інтернет

 

Помилка 678 – означає, що немає покриття / мережі. Необхідно купити зовнішню антену, за умови, що модем має роз'єм для підключення зовнішньої антени. Так само в деяких випадках може бути вимкнений приймально-передавач модему, найчастіше таке відбувається в таких модемах як Novatel U760.

Помилка 680 – неправильно обраний модем, зайдіть в властивості підключення і виберіть потрібний модем.

Помилка 691 – неправильно введено Ім'я користувача або пароль (Ім'я користувача - IT, пароль - IT), або недостатньо коштів на рахунку (Звертатися на гарячу лінію оператора за номером 0 800-750-750)

Помилка 628 – апаратна помилка модему:

1.            Перезавантаження ОС вашого комп'ютера;

2.            Перевстановити / налаштувати ОС;

3.            Зверніться до сервісного центру для перепрограмування модему.

Помилка 692 – апаратна помилка модему:

1.            Перезавантаження ОС вашого комп'ютера;

2.            Перевстановити / налаштувати ОС;

3.            Зверніться до сервісного центру для перепрограмування модему.

Помилка 718 - ведуться проф.работи, звертатися на гарячу лінію оператора - 0-800-750-750.

Помилка 721 - ведуться проф.работи, звертатися на гарячу лінію оператора - 0-800-750-750.

Помилка 797 – не встановлено драйвер модему на вашому комп'ютері. Встановіть драйвер згідно з інструкцією;

Помилка 734 – некоректна робота мережі. Звертатися за номером гарячої лінії - 0-800-750-750.